Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!

Sıkça Sorulan Sorular

WEB SİTESİ DIŞINDA MAĞAZANIZ VAR MI?

Evet. Sadece İzmir - Buca Begos 3. Bölgedeki Buca OSB mah. 2/22 sk. No:11 adresindeki mağazamıza ulaşabilirsiniz.


SİTENİZDEN ALIŞVERİŞ YAPMAK GÜVENLİ MİDİR?

Evet. Tamamen güvendesiniz.

Ayrıntılı bilgi için tıklayınız.( https://www.anafarta.com.tr/sayfa/gizlilik-ve-guvenlik)


NASIL SİPARİŞ VERİRİM?

Web sayfamızdan ya da cep telefonları ANAFARTA uygulamasından ürün, fiyat ve kampanya bilgilerine ulaşabilir, üye olarak veya üye olmadan sipariş verebilirsiniz.


ÜYE OLMADAN SİPARİŞ VEREBİLİR MİYİM?

Üye olmadan da sipariş verebilir, alışveriş yapabilirsiniz. Bu durumda tarafınıza sadece KARGO TAKİP NUMARASI bildirilir. Ürün durumu ile ilgili bilgi ekranlarına erişim sağlayamazsınız.

Üye olarak yapacağınız alışverişlerin sonrasında;

Kargo Takip Numarası tarafınıza bildirilir.

Hazırlama, paketleme ve kargoya teslim edilme aşamalarından haberdar olursunuz.

Kampanyalardan haberdar olursunuz.

Stokta tükenmiş bir ürün tekrar stoğa geldiğinde e-posta ile bildirim alırsınız.


NASIL ÜYE OLURUM?

Web sayfasından veya cep telefonları ANAFARTA uygulamasından;

''ÜYE GİRİŞİ'' ardından ''YENİ ÜYELİK'' butonuna tıklayınız.

Sizden istenilen bilgileri eksiksiz ve doğru bir şekilde doldurunuz.

"KAYDET” butonuna basarak üyelik işlemini tamamlayınız.


ŞİFREMİ UNUTTUM NE YAPABİLİRİM?

Üyelik ekranında bulunan  "ŞİFREMİ UNUTTUM”  linkine tıklayarak üyelik esnasında girmiş olduğunuz  e-posta adresinizi ve güvenlik kodunu girerek yeni şifrenizin  e-posta adresinize gönderilmesini sağlayabilirsiniz.


NASIL ALIŞVERİŞ YAPARIM?

Beğendiğiniz ürünlerin "BEDEN TABLOSU” butonundan boy ve kilo endeksinize göre size uygun beden seçimi yapmanızı öneririz.

Satın almak istediğiniz ürünü "SEPETE EKLE” butonu ile sepetinize ekleyiniz.

Sepetinizde ürün adedini değiştirebilir, silebilir, alışverişinize devam edebilir ya da siparişinizi tamamlayarak ödeme ekranına geçebilirsiniz.

Sepetinize ürün ekleme işlemini bitirdikten sonra alışverişinizi tamamlamak "ALIŞVERİŞİ TAMAMLA” butonuna basınız.

Karşınıza gelecek "TESLİMAT BİLGİLERİ” ekranından öncelikle "ADRES” ve "TERCİH ETTİĞİNİZ KARGO” bilgilerinizi doğru ve eksiksiz olarak giriniz.

Sonrasında "ÖDEME İŞLEMLERİ” butonuna basarak ödeme yönteminizi seçip alışverişinizi tamamlayınız.


SİPARİŞİMİ ONAYLAMADIM, ÖDEMEYİ KAÇ GÜN BEKLETEBİLİRİM?

Oluşturduğunuz siparişlerin faturasının hazırlanarak tarafınıza ulaştırılabilmesi için ödemesini 3 iş günü içerisinde yapmanız gerekmektedir.

3 iş günü içerisinde ödemesi gerçekleşmeyen siparişler sistem tarafından iptal edilir.

Bu durumda yeniden sipariş oluşturmanız gerekmektedir.


NASIL ÖDEME YAPARIM?

 

Kredi Kartı İle

Ödeme sayfasında karşınıza gelen ödeme seçeneklerinden "KREDİ/BANKA KARTI" bölümünden kart bilgilerinizi eksiksiz ve doğru bir şekilde giriniz.

Kredi Kartı ile ödeme yapmanız durumunda; Akbank, Finansbank ve Yapıkredi Bankalarında geçerli olmak üzere peşin fiyatına 3 taksit seçeneğinden faydalanırsınız.

Sayfanın alt kısmında bulunan Ön Bilgilendirme Formunu ve Mesafeli Satış Sözleşmesini okuyunuz ve sayfanın sağ kısmında bulunan "Ön bilgilendirme formunu ve mesafeli satı sözleşmesini kabul ediyorum” kutucuğuna tıklayarak onay veriniz.

Ödeme bilgilerinizi girdikten sonra siparişinizi ve alışverişinizi tamamlamak için sayfanın sağ kısmında bulunan "SİPARİŞİ TAMAMLA” linkine tıklayınız.

Lütfen bankanızın sizi yönlendirdiği sayfada işlem sırasını takip ediniz.


Havale / Eft ile

Ödeme sayfasında karşınıza gelen ödeme seçeneklerinden "HAVALE/EFT" bölümünü seçiniz.

Ödeme işleminizi IBAN ya da BANKA HESAP NUMARASI ile yapabilirsiniz.

IBAN veya Banka Hesap Numaralarımızdan ödeme yapmak istediğiniz bankayı seçiniz ve sağ tarafta bulunan "SİPARİŞİ TAMAMLA” linkine tıklayınız. Bu aşamada sistemde kayıtlı e-posta adresinize "SİPARİŞİNİZ ONAY BEKLEMEKTEDİR” bilgilendirilmesi yapılacaktır.

IBAN veya Banka Hesap Numaralarımızdan size uygun olan banka seçeneğini seçtikten sonra kendi banka şubeniz / internet bankacılığınız aracılığı ile ödeme seçeneğinde seçmiş olduğunuz, AKINCI TAKTİK TEKSTIL ve SAV. SAN. TİC. A.Ş. ye ait olan IBAN ya da HESAP NUMARASINA, sepetinizde bulunan siparişlerin tutarı kadar ödeme yaparak işleminizi tamamlayınız.

 

HAVALE/EFT İLE ÖDEME YAPTIM. NEDEN HALA ÖDEME BEKLEMEKTEDİR?

Seçmiş olduğunuz banka IBAN/HESAP numaramıza ödeme yaptıktan sonra mesai saatleri (08:00-17:00) içerisinde, müşteri temsilcilerimiz tarafından banka hesaplarının kontrolü sağlanır. Ödemenizin onaylanmasının ardından sistemde kayıtlı e-posta adresinize ‘SİPARİŞİNİZ HAZIRLANIYOR’ bilgilendirmesi yapılır ve fatura oluşturularak kargo birimimiz tarafından siparişleriniz hazırlanıp ilgili kargo firmasına teslim edilir. Daha sonra sistemde kayıtlı e-posta adresinize 24 saat içerisinde sistem tarafından otomatik olarak kargo takip numarası gönderilir.


KREDİ KARTI VE HAVALE/EFT ÖDEMELERİ ARASINDAKİ FARK NEDİR?

Ödemenizi Kredi Kartı ile yapmanız halinde bankaların belirlemiş olduğu taksitlendirme avantajlarından yararlanabilirsiniz.

 

3D SECURE NEDİR?

İnternet üzerindeki alışverişlerin güvenliğinin arttırılması amacıyla Visa ve Mastercard tarafından geliştirilen bu sistemde; herhangi bir ödeme işlemi sırasında kartınızın bağlı olduğu bankanın Web sitesine yönlendirilerek şifre ile onaylama işlemi gerçekleştirilmektedir. Böylelikle kart numaranız başkaları tarafından biliniyor olsa dahi size tahsis edilen tek kullanımlık şifreyi sadece siz bildiğiniz için elektronik güvenliğinizi sağlamış olursunuz. Bu sistemi aktive etmek için ayrıca bir ücret ödenmez. 3D Şifre sistemi kullanarak yapacağınız alışverişlerinizde kredi kartı güvenliğiniz en üst seviyededir. 3D Şifre kullanılarak yapılan alışverişlerde siparişlerinizin hazırlanma aşamasına daha hızlı başlanır. Süreçleri hızlandırmak ve satın aldığınız ürünlerin size en kısa sürede ulaştırılması için ödemelerinizi 3D Şifre kullanarak yapmanızı tavsiye ederiz.


ŞİRKET ADINA FATURA DÜZENLENİYOR MU?

Evet. Böyle bir durumda 0(232) 431 18 58 (1001-1002-1003)numaralı telefonu arayarak bizimle irtibata geçebilirsiniz.


SİPARİŞİM NE ZAMAN GELİR?

Siparişleriniz kargoya verildiğinde 24 saat içerisinde telefonunuza ‘KARGO TAKİP NUMARASI’ gönderilecektir.

Siparişinize ait takip işlemlerinizi ‘’KARGOM NEREDE?’’ linkinden ‘KARGO TAKİP NUMARASI’ ile takip edebilirsiniz.

Doğal afet, yangın, terör ve kargo şirketinden kaynaklı olağandışı durumlarda teslimat süresi değişiklik gösterebilir. 


TÜRKİYENİN HER YERİNDEN SİPARİŞ VEREBİLİR MİYİM?

Anafarta Web sitesinden yaptığınız alışverişleriniz tüm Türkiye'ye kargo yoluyla ulaştırılmaktadır. Yurtdışına teslimat yapılmamaktadır.


KARGO BEDELİ NE KADARDIR?

PTT ve Yurtiçi Kargo bedeli 1000 TL ve altı siparişlerinizde 35 TL, 1000 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücretsizdir.


SİPARİŞİMİN TESLİMAT ADRESİNİ VE ALICI İSMİNİ DEĞİŞTİREBİLİR MİYİM?

Siparişinizi tamamladıktan sonra teslimat isminde/adresinde değişiklik yapılabilmesi için 0(232) 431 18 58 (1007) numaralı telefonu arayarak sevkiyat görevlilerimiz ile irtibata geçiniz.


ÜRÜNÜM KARGODAN EKSİK/HASARLI GELDİ, NE YAPMALIYIM?

Ürününüzün teslimat sırasında kutusunun taşımadan dolayı hasarlı olup olmadığını ve eksiksiz olduğunu kontrol ediniz. Ürününüzün eksik, hasarlı, ambalajının bozuk ve güvenlik etiketinin açılmış olması durumunda kargo görevlisine tutanak tutturarak siparişi teslim almayınız. Siparişinizi teslim almadığınız durumlarda lütfen 0(232) 431 18 58 (1007) numaralı telefonu arayarak sevkiyat görevlisine bilgi veriniz. Kutusu hasarlı olan ürünlerin teslim alınması durumunda içindeki ürünlerin hasarından AKINCI TEKTİK TEKSTİL ve SAVUNMA SAN. TİC. AŞ. sorumlu değildir.


SİPARİŞİM BEN ADRESİMDE YOKKEN GELMİŞ NE YAPABİLİRİM?

Kargo firması adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi şubenizden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır.

3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almazsanız siparişiniz Anafarta’ ya iade edilir.

Anafarta’ ya iade edilen kargonun tekrar sevkini istiyorsanız 0(232) 431 18 58 (1007) numaralı telefonu arayarak bizimle irtibata geçiniz.


NASIL İADE YAPARIM?

Alışverişe konu olan ürünü/ürünleri satın aldığınız andan itibaren veya teslim aldığınız andan itibaren 14 GÜN içerisinde kullanılmamış olmak şartıyla iade edebilirsiniz.

Ürünü/ürünleri teslim aldığınızda, ürün paketinin içerisinde bulunan İade/Değişim Formunu doldurunuz. Anlaşmalı kargolarımız olan PTT KARGO 701823961, YURTİÇİ KARGO 448621517 müşteri kodu ile ücreti alıcı ödemeli olarak ürünü İade/Değişim Formu ve faturası ile birlikte iade ediniz.

Size verilen KARGO TAKİP NUMARASI ile tarafımıza ulaşıp ulaşmadığını öğrenebilirsiniz.

Tarafımıza ulaştığı andan itibaren en geç 10 gün içerisinde ürün bedeli alışveriş yaptığınız hesabınıza iade edilecektir. Kredi kartınıza yatırılan geri ödemenin kredi kartı ekstrenize artı bakiye olarak yansıması, bankanızın süreç ve uygulamalarına bağlı olarak ortalama 2 hafta sürebilmektedir. Bu süreç bankacılık hizmetleri ile ilgili olup ANAFARTA' nın herhangi bir müdahalede bulunma hakkı yoktur. İade işleminizin kredi kartınıza yansımasında gecikme yaşanması halinde, bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.

İade etmek istediğiniz ürünün kullanılmış olmasının tespit edilmesi halinde İADE işleminin yapılması mümkün değildir.

 

NASIL DEĞİŞİM YAPARIM?

Hatalı/defolu ya da beden ölçüsü uymayan ürün/ürünleri kullanılmamış olmak şartıyla teslim aldığınız andan itibaren 14 GÜN içerisinde değiştirilmesini isteyebilirsiniz.

Ürünü/ürünleri teslim aldığınızda, ürün paketinin içerisinde bulunan İade/Değişim Formunu doldurunuz. Anlaşmalı kargolarımız olan PTT Kargo 701823961, Yurtiçi kargo 448621517 müşteri kodu ile ücret alıcı ödemeli olarak ürünü İade/Değişim Formu ve faturası ile birlikte iade ediniz.

Size verilen KARGO TAKİP NUMARASI ile bize ulaşıp ulaşmadığını öğrenebilirsiniz.

Değişim talep ettiğiniz ürün/ürünler elimize ulaştığı andan itibaren 3 gün içerisinde kargoya teslim edilmesi hedeflenir. Ancak her her hâlükârda en geç (30) iş günü içerisinde talep ettiğiniz ürünün gönderimi tamamlanacaktır.

 

FATURAMI KAYBETTİM, NASIL DEĞİŞİM/İADE YAPABİLİRİM?

Böyle bir durumda 0(232) 431 18 58 (1001-1002-1003) dâhili numaralı telefonu arayarak müşteri temsilcimiz ile iletişime geçiniz.

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.